Kanta-Hämeen Lääkäriseuran toiminta

Seura järjestää jäsenilleen noin viisi erilaista jäsentapahtumaa vuosittain.

Vuosikokous ja vuosijuhla

Seuran sääntömääräinen vuosikokous ja -juhla järjestetään tavallisesti maaliskuun tienoilla. Vuosikokouksen ja -juhlan yhteydessä jaamme seuran tunnustuspalkinnon ansioituneelle kollegalle sekä julkistamme seuran myöntämän apurahan saajan. Vuonna 2022 vuosikokous pidettiin koronapandemian vuoksi Teamsin välityksellä ja vuosijuhla on siirretty alkusyksyyn 2022, tästä tarkemmin nettisivujen Tapahtumat -osiossa.

Muut seuran  tilaisuudet

Lääkäriseura järjestää vuosikokouksen ja -juhlan lisäksi 3-4 muuta jäsentapahtumaa vuosittain. Alkukesästä olemme yhteistyössä Etelä-Hämeen Osuuspankin kanssa järjestäneet junioritilaisuuden seudun nuorille lääkäreille verkostoitumisen merkeissä. Loppukesäisin olemme tehneet 1-3 päivän mittaisen kesäretken joko koti- tai ulkomaan kohteeseen. Ennen joulua tunnelmoimme yhdessä glögitilaisuudessa, jota olemme perinteisesti viettäneet Hämeen Linnassa kuunnellen paikallisten kuorojen esityksiä ja nauttien esityksen jälkeen hyvästä ruoasta.

Seuran hallitus ottaa mielellään jäseniltä vastaan toiveita ja ehdotuksia seuran toiminnan suhteen - yhteyttä voi ottaa näiden nettisivujen kautta tai olemalla yhteydessä kehen tahansa seuran hallituksen jäseneen!